tisdag 28 juli 2009

You come along because I love your face, And I'll admire your expensive taste

Panic! At The Disco har släppt sin nya singel. Jag måste erkänna att det inte var fullt så dåligt som jag hade förväntat mig, fast å andra sidan var det dumt av mig att tro att det skulle bli dåligt när jag vet att Brendon äger.
Men jag blev ändå förvånad att det lät så annolunda mot deras demo som jag inte alls tyckte om. Fast det kan ha berott på att demon hade väldigt mycket bas.

Jag tror att jag tycker om den. Den blir bättre för varje gång jag lyssnar på den.


AND. Ryan twittrade att hans och Jons nya singel släpps imorgon + deras bandnamn. Awesome.

4 kommentarer:

Agnes sa...

Jag tycker om den! :)

Johanna sa...

Jag med!

lisa sa...

Jag tycker också om den!! Brendon äger.

Och heeeeyyy Ryan&Jon, det är idag då? WICKED.

elin sa...

Dom har släppt den! Change heter den! The Young Veins!