tisdag 9 juni 2009

Hope to see you on the finish line

Hej. Dag 2 på sommarlovet. Jag har jobbat. Det är sådär. Mycket ogräs. Det finns en kille som heter Adam som ser jättemycket ut som lärare Per på långt håll. 

Jag har ont i min ena armmuskel.

Bara för att jag och Elin jobbar, så betyder inte det att vi inte kan göra någonting! Jag är hemma runt halv 5, I'm up for anything. Och jag går att få tag på under dagarna, jag har mobil! Ring bara!

Jag håller på att göra en spellista till jobbet imorn. Jag lyssnar på över 100 låter på en dag. Det är en lång spellista. 

Jonas Brothers med Turn Right, från deras kommande skiva. Jag kanske inte började gilla dom pga deras musik. Men jäklansh, vad bra de är. Både Nick och Joe sjunger ljuvligt. Och Kevin på piano! Jag är förälskad i Joe's höga toner. Deras album kan inte släppas snabbt nog!

Bättre kvalitets-video finns här, liksom bla Poison Ivy, en annan ny låt. Inte fullt like bra, men grym ändå. Särskilt på grund av en rad i refrängen som går:

Everybody gets the itch, 
everybody hates that ---- (gitarriff)

och alla fattar att det ska vara BITCH. Yeah, JB impliar bitch i en låt! Kick ass, haha. 

Inga kommentarer: