tisdag 2 juni 2009

Your fat head makes your head look fat.

Lärare Per (kommer fram till oss tre): Kan vi träffas sen, efter lektionen?
Lisa: Du och jag? *flirty stare*

Ehummm.... Han tittade faktiskt på mig! Och det var inte meningen att låta så flirtig! Det var möjligt att han ville prata betyg, eller nått. Men nej, han ville bara prata med oss tre om aktiviteter vi har imorn. I Vilsta. Jippie, det kommer säkert att regna. 

Jag skulle vilja veta vem som tyckte att den här photoshooten var en bra ide! Tre bröder på en motorcykel, det är inte det minsta gay, eller incestuöst! (+ HAHAHA, vad har de på sig? Kevin?)

PEE ESS, Det är Zachary Quintos födelsedag idag!! Dang, sen när är jag förälskad i honom? Han fyller 32!

4 kommentarer:

alice sa...

vadå "vad har han på sig?" heeh jag tycker att alla var skitsnyggt klädda :P hehe

agnes sa...

DUDE jag ska också till vilsta!

lisa sa...

teeeehe, are you kiddin' me? Tycker du Kevins linne är fint? XD


DUUUDE, då kanske vi ses där??!!!!

alice sa...

jaså, är det han som är kevin hahahah! alltså, men han till höger hade jättefina kläder :D