tisdag 16 juni 2009

She hates the sun, 'cause it proves she's not alone

Hallå.

Jag lyssnar på Jonas Brothers nya album; Lines, Vines and Trying Times. Det är väldigt bra!

Jag köpte det igår. Direkt efter skolan cyklade jag till Åhlens, men de hade det inte. Så galen som jag är så cyklade jag till Tuna Park. Mannen i kassen sa att det inte släpptes förrän på onsdag. Sen sa han att jag kunde få provlyssna om jag ville, de hade ett exemplar. Sen sa han att jag kunde få köpa det om jag ville. Så det gjorde jag! När jag hade betalat kom det fram en annan tjej som sa att hon också ville köpa det där albumet. Men hon fick vänta tills imorn!

Jag cyklade hem i regnet med det största fånigaste leende som du kan tänka dig.

Nämnde jag att det är väldigt bra? Alla låtar är väldigt olika och har väldigt olika stilar.

I häftet står det här:
Joe Jonas: vocals
Kevin Jonas: guitars, vocals
Nick Jonas: guitars, vocals, keyboards, piano, glockenspiel, drums.

NICK YOU COOL CAT, WHY ARE YOU SO TALANTED? Plus att han sjunger mer än Joe på detta album, och han skriver mest musik.

Ge den en chans om du vågar.

ETA: Hultsfred. Vi ska till hultsfred! Boende är fixat, men jag tror att alla får köpa sina egna biljetter. Mamma skulle ju köpa till mig och Elin förut, men nu är vi så många så jag tror att det blir enklast om all köper sin egen. Så alla får se till att göra det! Jag vet inte om det är bråttom, Hultsfred sålde inte ut förra året, men man vet ju aldrig. Och så får vi inte alla plats i bilen. Så det bästa vore om två kunde åka buss/tåg. Då måste man köpa biljetter. :/

Inga kommentarer: