söndag 7 juni 2009

She said I'm a psychopath, schizophrenic, I don't know why. I just talk rubbish, but don't we all?

Godkväll.
Idag har jag har min första lediga dag av många den här sommaren. Jag visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till, jag har gjort mest ingenting, det känns ganska bra :P

Igår var jag och Lisa och tittade på Tiger Lou i Rothoffsparken. De var bra, basisten röjde loss. Vi kikade på Timbuktu ett tag också. Han är hippiecharmig (joo, det är visst ett ord!).

Korthåriga personer får mig att vilja klippa mitt hår kort. Igen. Men jag ska inte, tror jag. Jag har ju lovat att spara ut det. Men å andra sidan är det ju smartare att klippa mig så fort som möjligt om jag verkligen vill ha kort hår. Sådärja, nu har jag slutat babbla om hår.

Just nu smilar jag fånigt åt Damon Albarn för han är en söt person. Kolla in videon till Parklife

Nu ska jag göra något annat onödigt bara för att! Jag ÄLSKAR sommarlov. 
Grattis till mr Kyle Falconer som firade födelsedag igår.

Inga kommentarer: