tisdag 30 juni 2009

It aint lonley alone

- Jag och mamma tittar på Allsång på Skansen just nu. Fast jag är inte så fokuserad. Vi äter Toblerone också!

- Jag skulle kunna citera 100 låtar för att berätta hur jag mår. Varje dag stöter jag på låtar och tänker "ooh, that's neat!". Men jag tror inte att jag ska citera nått alls.

- 3 dagar kvar att jobba. Det är olidligt varmt nu för tiden.

- Jag har dammat av Mika's album Life in Cartoon Motion. Sommrigt! Dansigt!

- Det känns som om under de senaste dagarna har jag lärt mig en läxa som jag redan trodde jag kunde. Ack.

4 kommentarer:

N sa...

Läxor är jobbiga... de är bara onödigt jobb, som endå inte har någon funktion i verkligeheten... men det är bara min åsikt, skolverket borde tänka om.

N sa...

eller menade du mer symboliskt?

... och varför pratar jag egentligen fortfarande med dig? det verkar lite som en en ensidig diskussion... jag är väl dålig på att fatta hintar.

lisa sa...

Duuuude. Det är inte det att vi inte är vänner, och jag pratar gärna med dig. Jag kan bara inte komma på en enda sak som jag inte hellre skulle vilja göra med någon annan. (Det lät elakt. Det var elakt. Jag försöker vara ärlig, det är allt jag nånsin varit mot dig.)

N sa...

Gaaal.

Allt är relativt.