fredag 12 juni 2009

Svisch, Svish, Sviss.

Hallå!

Nu har jag sommarjobbat i en hel lång vecka! Jag har lärt mit att tvätta fönster och dammsuga. (fast dammsuga kunde jag redan.) Jag har gått upp runt fem, jag börjar sex, varje morgon så jag har fått gå och lägga mig åtta på kvällarna. Det känns kind of lame. Jag är trött. Men idag fick vi sluta två, det var snällt. Annars slutar vi tre. 

Så, annars har jag inte hunnit göra så mycket på lovet. Jag har börjat läsa lite i den senaste Gossip Girl boken och ätit glass. På tal om glass vill jag äta Mcdonalds nya glass, ni vet den där med maräng. När vi jobbar är alltid radion på och i det finns en reklam om den glassen och jag blir lika frestad av marängglassen varje gång reklamen kommer. Det är inte så bra. And, det är Rix Fm (Uuuuh!) som vi lyssnar på och ibland så spelas Miley Cyrus! Då blir jag glad. 

Paljetter är fint.  I silver. 

5 kommentarer:

lisa sa...

Mileeey! Vi har ibland radion på rasterna, men än så länge har jag inte haft sån tur! Det är bara EMD hela tin :(

Astrid sa...

Den där marängglassen smakar banan! Den är en besvikelse :(

Elin sa...

Aww...jag har hört den iaf fyra gånger! :)

Men är inte banan gott i glass? :P

Astrid sa...

Nej för det smakar BARA banan :O Det är liksom ihopblandat. Usch

elin sa...

Astrid! Nu har jag ätit marängglassen och den är visst god! Det var gott med banan! x)