onsdag 28 oktober 2009

For your entertainment

The sorting hat says that I belong in Hufflepuff!



Said Hufflepuff, "I'll teach the lot, and treat them just the same."

Ja, det är sant. Jag är en hufflepuff-are. I alla fall enligt detta quiz, som var väldigt detaljrikt och välgjort. Jag är inte det minsta förvånad. Jag passade bäst in i elevhemmen i denna ordning: Hufflepuff, Gryffindor, Ravenclaw, Slytherin.

Och kom nu inte och säg att Hufflepuffare är tjocka, tröga, fega och talanglösa!

Hufflepuff students are friendly, fair-minded, modest, and hard-working.

På tal om någonting helt annat: Adam Lambert. Omslaget till hans debutalbum har släppts. LOL. Det är det absurdaste mest lustiga och totalt konstigt galna omslag jag sett. WTF. LOL.

Mitt första inlägg om Adam Lambert! Jag vet inte varför jag har väntat så länge, för han är verkligen en av mina favoritpersoner just nu. Jag tror att jag har väntat på något riktigt bra att visa upp, för att visa hur fantastisk han är (och nu fick ni se hans omslag, bwahaha).

Lady Gaga har skrivit en låt åt honom. Och jag är exalterad för att Lady Gaga är en hit-maker och Adam kommer blir skitstor. Men; jag är inte särskilt förstjust i hennes musik.

Han har även en låt skriven av Muse på sitt album. Muse’s demo can du ladda ner här, låten heter ”Soaked” och jag tycker om den.

5 kommentarer:

Agnes sa...

Jag blev Gryffindor! Tråkigt.

Jag blev Gryffindor, Ravenclaw, Hufflepuff och sist Slytherin. Jag hade trott på Ravenclaw.

Agnes sa...

Vad var det för galet och konstigt med det där omslaget förresten?

lisa sa...

Gryffindor äger! Vad pratar du om?

Oj, tyckte du det var normalt? Då är det kanske bara jag som blev lite shockerad av det! Det är så FULT och och 80-tals inspirerat och in space och hans ansikte är så airbrushed! och IN SPACE hahahahahah.

Agnes sa...

Gryffindor är tråkigt för huvudpersonerna går där. Och Harry är en sån hjältemodstönt xD

Hahah okej, det beror kanske på att jag är helt o-insatt i Lambert.

LISA :D sa...

hehe. Harry råkar vara min favorit, och jag är ett stort fan av övermoraliska hjältetöntar. :D Gryffindor FTW.