måndag 5 oktober 2009

This isn't your song, this isn't your music

Jag har mikrobiologi! Men det var inte det jag tänkte säga. Jag vill passa på att tipsa om en sång och uppmanar er under dödshot att ladda ner den för bövelen!


Den gör mig varm och mysig i magen. Tack för tipset Jack Peñate.

I lördags firade jag födelsedag! Jag fick en locktång, två till sminkväskor (det gör det tre totalt den här födelsedagen, utöver de 2 jag redan har (NEJ vad tjejig jag låter!!)), ett gammalt fickur som har tillhört min farfars farfar och är förtjusande vackert, The Catcher in the Rye, Muse's nya skiva (den uppskattades av alla, till och med min farfar som diggade med i Matt Bellamys charmiga rocksymfoniska sånger), ett zebrarandigt paraply, pengar och lite smått och gott.

Nu skall jag återgå till vad jag borde göra. Instudera mig. YAY!

EDIT: Vi har en nedräkning till julafton längst ner?!

EDIT2: Haha, jag har alltid viljat skriva edit, men har aldrig haft tillfälle. FÖRRÄN NU MUHAHAH!

Inga kommentarer: