söndag 18 oktober 2009

Pick my brain and tell me I'm insane

Ibland är det bara så underbart härligt att få isolera sig tillsammans med sina bandmedlemmar i lokal 328.
Ett par nya låtar börjar låta som låtar nu.
Patrik fortsätter att kvalificera på topplistan över konstiga människor jag känner.

Det fanns en pytteliten chihuaha som hette Princess Jackson. Hon var en del av sin ca 20-åriga hiphopar-ägares hjärta. Hon kallades för Princess och hon rullade ihop sig till en boll i mitt knä och somnade. Jag smälte. Jag är fortfarande en liten pöl på Balsta-caféets golv.

God natt.

1 kommentar:

Matilda sa...

hahahaha! åh!

jag kom på att jag absolut inte hade nåt att säga här så jag vet inte varför jag fortsätter skriva men... öh, Partik är konstig och jag ska titta på nice guys finish last videon nu :)
onödigt kommentar tack jag vet