torsdag 8 oktober 2009

Our sisters are drifters like we

I do this thing where I stänger av elementet när det blir varmt i mitt rum och sätter på det igen när det blir kallt. Problemet är att jag alltid glömmer bort det, och det blir kalltkallt om det står avstängt för länge. Brr.

Vet ni vad jag tycker om? Shuffle. När jag sätter min ipod på shuffle så tar det några låtar, och sen kommer någon artist som jag får jättelust att lyssna på. Hej Christian Kjellvander, det var länge sen jag lyssnade på dig!

Det här blogginlägget existerar bara för att jag inte orkar skriva på engelskan. Blörk, skolarbete.

Men! Jag skriver det här inlägget i word! I blogginlägg-saken, som ska posta direkt till bloggen. Om det funkar! Fast jag kommer nog behöva tagga separat.

Truddiluddilutt. Här får ni Pete och Ashlee, för att jag är smått förstummad över hur het hon är! :D

handonbutt

Inga kommentarer: