lördag 17 oktober 2009

I'm your only friend, I'm not your only friend but I'm a little glowing friend but really I'm not actually your friend

Hejhej!!

Imagine this: Me watching streamed episodes of Pushing Daisies (a delightful show, i might add), two of the delightful characters start singing a song (a very catchy one, if I may say so), me going "Heck! I know this song!", turns out i already have it. Thus, I give you Dagens Låt:


Also: buhu, särskrivining i våran, som jag just fick syn på, nya undersökning! Det svider i mitt hjärta, kan man ändra det?

Hejdå allesammans.

4 kommentarer:

Agnes sa...

Mitt hjärta ligger i små bitar under skrivbordet.

lisa sa...

hahahaha! nopp, det går icke att ändra på.

Johanna sa...

WHAAAT?! Allvarligt? Jag hatar det...

Agnes sa...

Jag vet inte om jag kan leva med det här.