onsdag 23 december 2009

I don't mind straight people, as long as they act gay in public.

Dagen före julafton! Jag borde hjälpa mamma att göra i ordning allting, men i stället håller jag mig undan. Ooops?

Ni vet låtar som man inte gillar första gången man hör dem, men sen när man har lyssnat några gånger så älskar man dom? Jag funderar alltid på om det är för att låtarna har ~djup som det tar ett tag att förstå sig på, eller om det är för att har bankat in melodin i huvudet. Eller är det samma sak?

Dagens låt är en låt som jag gillade första gången jag hörde den och som jag förtfarande gillar så här 30 gånger senare. Den har den sötaste texten om hans föräldrars liv.


Dagens hunk: Colin Morgan som Merlin i en lustig hatt:


GOD JUL

3 kommentarer:

Agnes sa...

Vad söt han är! :)

Johana sa...

Jag skrattade åt rubriken, vart kommer den ifrån?

Lustig hatt... :)

lisa sa...

Merlin är adorable :')¨

och jag vet, jag läste det nånstans haha