lördag 5 december 2009

You say don't act like a child, but what if it's a father I need

Jag hatar att gå på stan nu för tiden. Jag attraheras av alla glittriga kläder och söta kjolar! Men när jag ska klä mig på morgonen har jag ingen som helst lust att klä mig i nått annat i jeans och luvtröja. Så jag behöver faktiskt ingen ny kjol. Men det är så svårt att låta bli!!

Jag har köpt 31 album det här året. Det är ett album varannan vecka. Och några till. SHINY.

Jag har lärt mig att första meningen i låtar är väldigt viktig. Första meningen i Allison Irahetas "Still Breathing" (vilket annars är grym låt) lyder "I need an aspirin" och får mig att himla med ögonen.

Titta på detta istället:

Hennes live-röst är underbar! Det har snackats om hur mycket mer talangful Allison är än t.ex. Miley Cyrus, men sanningen är att deras album är rättså lika. Men det där är en kick-ass performance av den rockigaste låten på hennes album!

En annan sak jag irriterar mig på: Bonus låtar! De passar aldrig in med resten av albumet! Kris Allen har en knasig cover av Kanye Wests Heartless som jag alltid skippar, och Demi Lovato har en mesig låt från en Tingeling film som inte alls passar in.

Ps. person som INTE önskar sig fred på jorden i julklapp, vad är det för fel på dig? :O (eller visste du inte om att det är ticky boxes och helst av allt ville du ha ett par nya skor?)

Inga kommentarer: