onsdag 2 december 2009

If I put my fingers in your mouth, would you bite them?

Jag insåg nyss att The Bravery, ett band jag var väldigt förtjust i en gång i tiden, har släppt ifrån sig lite nytt. Och det låter BRA! Sångaren har en röst som man antingen hatar eller älskar - jag lutar klart åt det senare.

Här, ta lite DAGENS LÅT!!! The Bravery - Hatefuck. A little hardcore-ish, a lot disturbing. Videon är väldig het läskig.

Idag bakade jag muffins. Jag har inte smakat dem än.

Dagens hunk: Uuurghhpprrfhh.. *breakdown* Nalle Puh, han var på en penna jag fick idag!!

8 kommentarer:

LISA :D sa...

oho Nalle Puh är en riktig hunk!

agnez sa...

YAY, PUH!

Jag tycker bättre och bättre om hunktrenden... Förutom ordet hunk.

lisa sa...

ya ya, vad skulle du önska att vi använder för ord? inte för att vi tänker ändra elller så :P

Agnes sa...

Dagens... person? snygging? attraktiva individ?
xDxD

HAHAH jag VET INTE.

Dagens sexually attractive man with a well-developed physique?

Eller, dagens attractive and usually well-built man, kanske?

Varför inte bara dagens? Som en lunch?

Agnes sa...

ARGHH äcklig video!!! D:

Jag lutar också åt det senare, om man nu kan luta alls gällande något som man antingen hatar eller älskar.

Johanna sa...

Nog kan man luta allt! Har du aldrig hört talas om hatkärlek?

Dagens sexually attractive man with a well-developed physique = NALLE PUH!

lisa sa...

EEEEEW HAHAHA

Agnes sa...

Jag kan inte rå för definitionen av hunk. Det var inte jag som kallade Nalle Puh för hunk xD

Joo, men då är det inte 'antingen' haha.