lördag 19 december 2009

I'm a little punk stealin your gay

JULLOV!!!

Oookej, så 3 personer har rekomenderat Miike Snows album. Först Darren Hayes i sitt blogginlägg om amazing moments in music 2009. Jag håller med om vad han skrev om Lady Gaga's The fame monster och tycker att Florence and the Machine är rättså cool. Och Johanna, lyssnar inte du på Biffy Clyro? I vilket fall så var jag på skivlagret samma dag som jag läste det där inlägget och Miike Snow's album satt där på hyllan och jag var mycket nära att köpa det. Men det gjorde jag inte.

Idag så släppte Jim Cantiello en intervju med Adam Lambert där Adam säger att det är ett sjukt bra album (och funderar på hur man utalar Miike.)
Publicera inlägg
(jag älskar den intervjun för att Adam är en total sweetheart och Jim
intervjuar med hela kroppen och med roliga ansiktuttryck.)

I villket fall som helst so kommer jag nog köpa Miike Snow nästa gång jag
stöter på den.

Klockan är nu 3 på natten. Dags för Lisa att sova!

Inga kommentarer: