torsdag 24 december 2009

She took my soul when she blew my mind

Att läsa av julklapps-undersökningen vill våra läsare ha fred på jorden ungefär lika mycket som nya skor. Skönt att veta att ni prioriterar.

GOD JUL btw. Idag är det julafton. Hur många blev förvirrade när de visade Toy Story 2 på kallijanka? *räcker upp händerna* Prinsessan och grodan verkar bra, jag vill kanske se den på bio. PÅ TAL OM BIO; jag fick biobiljetter. Tre stycken. Av min underbara bror. Han fick en konstig tröja av mig.

Jag fick en orange klocka också. Och en skiva (The Coral av The Coral, ett av mina för tillfället favoritband) och en datorväska som var jättefin, men mycket större än jag hade tänkt mig så jag ska nog byta den.

Nu har jag inte mycket mer att säga. Från mig alla till er alla en riktigt god jul!

4 kommentarer:

Agnes sa...

*räcka upp en hand*

Jag veeeet, jag satt och höll tummarna och kände mig samtidigt väldigt säker på att det skulle visas ett klipp från The Princess and the Frog, och jag blev paff och besviken när Toy Story dök upp! Men det ordnade sig ju med överraskning nr 2!

Fast hennes röst är bättre på engelska! :)

God JUL!

lisaa sa...

Jag vill se Prinsessan och grodan! den verkade bra!

Agnes sa...

Och förresten, det är inte ens ungefär, Nya skor och Fred på jorden ligger delad etta! hahah

Petra sa...

*räcker upp handen*

Jag blev helt paff men hahah prinsessan och grodan verkar lite konstig...säkert bra men jag trodde den skulle vara mer lik berättelsen. fast jag kanske har fel berättelse:P skulle inte vara första gången:)