tisdag 29 december 2009

I don’t remember you looking any better, But then again I don’t remember you.

Snö! Det är massor av snö utomhus och idag ska vi åka skridskor. Det ska bli roligt då det var länge länge sen jag åkte skridskor sist, synd bara att det är 11 minus ute. Fast jag har nya skridskoskydd! Dom är gröna och fina.

Igår tittade jag och Pernilla på Alice i Underlandet. Jag hade inte sett den förut, men den var väldigt konstig och läskig. Nästan lite panik-känsla ibland.

Jag har fortfarande inte valt en klassiker att läsa under jullovet som man skulle göra. Jag har ingen aning om vilka böcker som räknas som en klassiker. Jag borde förmodligen ta mig till biblioteket snart och ta reda på det för annars kommer jag inte hinna läsa ut den innan skolan börjar igen.

Ciao!

Inga kommentarer: