söndag 6 december 2009

It's laughter and it's loving I disdain

Eoin Colfer ska släppa en till Artemis Fowl-bok!! Jaja, jag vet att det är barnböcker men jag är barnsligt förtjust i dem och omåttligt förälskad i huvudkaraktären, den superintelligente, kriminelle, något storhetsvansinnige Artemis. Åh, jag är lyrisk. I juli nästa år händer det :)

Igår fick jag en uppenbarelse. Jag vet nu varför jag inte uppskattar ordet 'hunk'. Det låter för mycket som hink. Jag insåg det igår och helt plötsligt föll allt på plats. Dagens hink, liksom? Inte roligt.

Idag fick jag öronpluttar. Ni vet sådana där som man har på koncerter, fast egentligen inte för de förstör ljudet lite. Jag skrattade gott åt dem, det var en bra present! De hade två färger, gul och rosa. Igår fick jag ett rosa pärlemorigt nagellack.

Idag har jag färgat håret (jag skrev fåret först). Och skrattat åt det här. "Hey look, bubble wrap..." "Oh, cool!" "...but that's not important right now!"

Also: (som Lisa sa tidigare) WHAT IS WRONG WITH YOU PEOPLE?! Vem vill inte ha fred på jorden? Ni som inte tickade i den lådan är dåliga personer.

4 kommentarer:

lisa sa...

hink! hahahah

jag fick guldiga piprensare idag!

petra sa...

ARTEMIS FOWL!!!!!!!!! :D:D:D haha när jag var liten var jag kär i honom:P

Johanna sa...

Jag är fortfarande kär i honom :DD

Agnes sa...

Nu är det en till som önskat "krig på jorden" !

Vi har fascistiska läsare!

Ah, denna uppfriskande mångfald!