tisdag 1 december 2009

Maria

Maria - vännen, ängeln, eliten, violinisten, trummisen, blondinen, nörden, långisen, skönheten, rockstjärnan, pluggisen; vår alldeles egna Tollanbollan...


Jag tycker att ni ska rösta på Maria som årets Lucia i Torshälla. Hon är en Lucia från hjärtats mittpunkt och ända ut i fingertopparna.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Min fiollärare säger att det kommer snö snart.

Nu ska jag skriva om Adde H. Önska mig lycka till. Hejsvejs!

Dagens Hunk: Maria Tollbo

5 kommentarer:

Johanna sa...

Röstat!

Det tog mig jättelänge att komma på vem Adde H är.

Eliin sa...

Jag har också röstat! :)

lisa sa...

LOLOL dagens hunk. jag tror den feminina termen är "BABE" men whatevs

Agnes sa...

Jag roar mig med att ge diktatorer smeknamn.

Meh, tycker du inte att Tollan är en hunk eller? Hon tränar faktiskt på gym (y)

Tack för rösterna :D
Alla måste rösta!! :D

lisa sa...

jag tycker inte att hon är man bara för att hon tränar på gym hahaha!