måndag 28 december 2009

Oh my heck, there are cats outside fighting and they're really loud! Hush cats!

God dag! Nu är klockan prick 2. Varje dag klockan 2 piper en klocka hemma hos oss i en minut.

Idag är det David Archuletas födelsedag. Han fyller 19 men ser ut som 12! Jag tänker inte posta en bild, för när jag postar en bild påpekar alla att han har stor mun. Så istället postar jag en video som visar hans personlighet! När han hör sin egen röst (efter att sjungit Jason Mraz, vilket han var jättenervös inför.)



:')

Ikväll ska jag och Johanna på samma bio samtidigt med våra respektive familjer. Lustigt sammanträffande! Vi ska se Avatar. Den verkar cool, men jag önskar att vi hade en 3D-biograf i stan!

Nu ska jag ringa resten av Pernilla och fråga om dom vill leka!

Inga kommentarer: