torsdag 10 december 2009

Nobeldagen - en myt eller en Subwaymacka?

God morgon.

Om exakt 23 minuter börjar Nobeldagen, vilket innebär en underbar tävling för vår del. Det blir frågor, och inte sådana man kan googla, åh nej. Det blir SVÅRA frågor. Vi vet inte riktigt vad som ska hända utom att det finns ett fint pris och att vi ska äta Nobelmiddag på Flaneur och vi ska vara finklädda (jag gillar inte riktigt ideen av mig i en kjol).

Idag fick jag två batterier i min kalender. Jag skrattade. Elin, den tjockisen, har inte öppnat sitt paket än. Hon gör det när hon kommer hem.

Här är jag som tuggar tuggummi:

Hejdå! (förlåt för detta onödiga inlägg)

5 kommentarer:

Agnes sa...

Man bör inte behöva be om förlåtelse för inlägg :)

Agnes sa...

Och snääälla, vad är historien bakom titeln?

agnez sa...

Oh, and I love the video! :D

Johanna sa...

Det låter som en ganska hysterisk historia bakom, ellerhur? Egentligen är den ganska tråkig; jag bad Elin efter en titel, och det var vad hon lade fram som förslag. Vi åt subway idag. ^^

Och jag ska försöka att inte be om ursäkt i framtiden. :D

Johanna sa...

Det ser lite ut som att jag tuggar på mitt finger.