lördag 7 mars 2009

Did I fall down and make my mind go black and blue?

Tjo!

Jag pysslar med min spanska uppsats. Det är svårt men det går framåt, dock så har jag fastnat på ett ord som jag inte vet hur jag ska använda. Klurigt värre.

Så. Imorgon är det bra program på tv. Det är bra, för det får söndagarna att bli lite roligare.

Johanna! Jag vill låna Artemis Fowl av dig! Jag hoppade runt lite i forum tidigare idag, och då stötte jag på värsta Artemis-tråden. Alla påstod att Artemis ägde allt och att han var värsta underbar. Det fick mig att inse att jag var ganska dålig som inte hade läst dom. Men nu vill jag läsa dom. Nu ska jag läsa dom. På riktigt.

Så, jag funderar på att beställa några skivor. Jag vet inte vilka än, men några blir det nog ändå. Jag ligger lite efter på köpa nyutkommna bra måste ha skivor- fronten.

Dagens låt: Sweet Marie - Timo Räisänen

Tyvärr så har jag ingen länk till att ladda ner låten då jag själv inte äger låten på datorn. Och desvärre så finns det inte ett särskilt stort utbud på nätet av att ladda ner svenska låtar. Därför hänvisar jag till Youtube om det skulle vara så att ni skulle vilja lyssna på den.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mweeh! Artemis Fowl!!<3

Du får första boken nästa gång vi ses!

Anonym sa...

Yaay! :D