söndag 15 mars 2009

I need you like a heartbeat

Hejhej! Det är väldigt VÅR idag! Jättemysigt! Jag får påsk-känslor också!

Idag har jag fyllt i min ansökan till sommarjobb. Det är alltid lite klurigt med vad man ska skriva, och så skriver man alltid någonting fel. Bara två veckor kvar till sista inlämningsdag! Ska gå till kyrkans hus imorgon och lämna in den. (Jag ska jobba som kyrkogårdsarbetare, om det var nån som inte visste det.)

Jag tror att jag ska köpa en ny cykel. Jag har definitivt råd och om jag ska cykla till jobbet i sommar så vore det schysst med en bra cykel. Mamma har sagt att hon kan hjälpa till som en födelsedagspresent också. Hon har även sagt att jag kanske får biljetter till Jonas Brothers konsert i födelsedagspresent. Myspys. Det vore inte så dåliga presenter.

Jag skäms inte det minsta för att jag gillar Jonas Brothers, men när deras fans är sånna typer som skriver "Niiiiiiiccckkkk e så himla het.... älskar digNick!!!!!!!!<3333333333" får jag second hand embarassment. Blah. Jag undrar hur jag kommer stå ut på deras konsert.

Jag skäms inte heller för att jag gillar Disney. Inte heller för att jag egentligen skulle vilja se Hannah Montana the Movie (jag känner ingen som skulle vilja gå med mig, så det kommer inte hända) och är riktigt sugen på att lära mig the Hoedown Throwdown. Det som är så sorgligt med Disney är däremot att man vet att om 10 år kommer många av dessa kids vara där Britney Spears och Lindsay Lohan är idag. Blah.

Jag var på Ikea igår, köpte ett nytt skivställ. Sånt där typiskt Ikea, som jag nyss insåg att Elin har. Wops sorry! Jag behövde nytt, mina skivor fick inte plats längre. I det som jag haft sen jag var typ 10, heh.

Jag har bestämt mig för att skriva upp alla skivor som jag köper i år. För att i slutet av förra året tog pappa fram alla cdon-räkningar och skällde lite på mig! Så det blir intressant att se hur många jag köper. Hittills har jag dessa:
  • Fall Out Boy – From under the cork tree
  • City and Colour – Bring me your love
  • Jonas Brothers – A Little Bit Longer
  • Forgive Durden – Razia’s Shadow
  • Taylor Swift - Fearless
  • 4 st blandade skivor/3

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan gå med dig:D Wohooo kul att höra Taylors låt i den:D Fast isf får du acceptera att jag kommer sitta och irritera mig på henne:P

Anonym sa...

hahah miley alltså:P

Anonym sa...

YAY! WOHOO! Och jag tror nog att filmen kommer vara mindre irriterande än tv-serien :P

Anonym sa...

Jag kan också följa med! :D :P

Och det gör absolut ingenting med skivstället, jag har funderat på att byta ut mitt snart :P

Anonym sa...

I LOVE YOU GUYS FOR GOING TO CHEESY DISNEY FLICKS WITH ME! :D

Anonym sa...

jag har inte heller något emot att gå :) Det är bara det att jag är ganska jättepank :( Ända till sommaren typ!

Anonym sa...

YAY! Det är minst en månad kvar, så du kanske har pengar då? Plus att det liksom är en barnfilm typ, så den kan inte vara så dyr :/