fredag 6 mars 2009

I can't help it if you look like an angel

Jag är huuungrig! Det är tur att jag åt den där lakrits-dumlen för 10 minuter sen. Annars hade jag dött. Pappa lagar mat, potatiskrocketter och nått annat.

Johanna och Chris var i stockholm idag och Johanna kom hem med ett jättestort hårspänne! Sen upptäckte hon att det inte passade hennes huvudform och blev besviken.

Jag har börjat lyssna på Taylor Swift. Hennes "Love story" spelas på radion hela tiden, upptäckte jag i Sälen. Och jag har nu laddat ner hennes album. Hon är bra. Jag gillar country, men det var ingen nyhet. Country-pop är ganska underbart. Och så har hon så
vackert lockigt hår också.

Varje gång Coca cola reklamen går på tv blir jag jätteglad! Jag älskar att höra Brendons röst på tv. Jag älskar reklamen, de lustiga figurerna är så söta!
Open Happiness är en underbar låt.

Come on and lift me up, it's a brand new day
Open up a little happiness today


Jag har spelat the
Fall Out Boy Trail game alldeles för mycket idag! Johanna och Elin brukar alltid sitta och spela spel på rasterna. Detta är första gången jag själv fastnat i träsket!

Ska vi på Amnesty-saken på Balsta imorn?

Har ni andra också fått melj från
http://apaper.se/?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad söt hon var! Hon ser ut som en ängel!

Jag har också fått mejl! Var det det där man fyllde i på lillbror?

Jag kan inte följa med till balsta.. Farmor och Farfar ska äta middag här eller nåt liknande.
:(/:)

Anonym sa...

Woh fint hår! Jag vill också ha så fint hår! 8)

Anonym sa...

Hej,
såg att du skrev om apaper.
Precis det var det som var på lillebror. La till allas e-poster igår på nyhetsbrevet. Hoppas du gillar sidan.

Vänligen,

Malte