söndag 8 mars 2009

"Vem skulle göra något sånt?"

Jahapp.

Denna helg har varit en enda lång spelning. Från fredag kväll till nu har det bara varit fiol fiol fiol. (Gökstensstråket)
Det är i vanliga fall underbart, men den här helgen har jag inte varit så pepp på det. Jo, repetionen på fredagkvällen var härlig, men spelningarna kändes lite lame:a. Artistlivet är inte så glamoröst på den här nivån...

Så, inge Balsta alls. Lite vemodigt.
Mer vemodig är min uteblivna veckliga pernilla-dos! :'(
Hur har er helg varit? Ni var inte på Balsta va? Alice sa att hon inte såg er i alla fall.

Nu sitter jag här och känner mig lite allmänt onödig. Jag tror jag ska gå och lägga mig. Jag hatar att gå och lägga mig, men jag hatar ännu mer att skriva om Gaza-konflikten.

Jag tänker gå på Bob Dylan 23 maj. Jag ska. Hoppas att det finns biljetter kvar.
Ibland får hans texter mig att rysa. Desolation Row är fortfarande min favorit.

5 kommentarer:

Anonym sa...

I miss yooouuu!

Nää, de va ingen mer än jag som kunde Balsta. Min helg har vart onödig. :(

Anonym sa...

I miss yooooouuuu toooooo! <3 <3 <3

Anonym sa...

Awe! It hasn't been the same without you, Agnes. Jag har middagat med min farmot och farfar och så har jag sovit och låtsats plugga.

Och jag har varit på tuna park lite, men jag köpte ingenting, men jag tänkte köpa örhängen. Man! Jag hade inte pengar med mig och jag gillar inte att låna.

Konsert! Vad roligt! Jag har en Dylan-låt på min iPod. Visions of Johanna :P

Jag är inte egocentrisk.

Anonym sa...

Oh! Jag vill veta vart titeln på inlägget kommer ifrån!

Anonym sa...

Johanna: jag skrev nyss ner hela förklaringen till citatet, men det blev långt och krångligt. Så vi tar det när vi ses istället!
ledtråd: min Myrburksteori