söndag 8 mars 2009

I'm a creep... I'm a weirdo

Photobucket

I am so odd I just saved this picture. Um. Miley Cyrus. (Jag gillar henne. Tror inte att jag gillar Hannah Montana, men det går alltid dubbat på Disney channel så jag har inte direkt gett det någon chans. Miley är rolig, så mycket har jag lärt mig. Även om hon sjunger jobbigt). Hur kan man jogga i de där kläderna? Bikinitopp, jeansshorts, solbrillor! Det kan inte vara bekvämt! But whatever, she looks hot and I sort of want to go jogging now. Vem vet, när sommaren kommer kanske jag gör ett försök.

Bwaha this post is creepy. Sorry. Just ignore it.
Or you know, stare at her boobs. I am.

Dagens låt: Taylor Swift - You Belong With Me

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår inte hur hon kan jogga utan sportBH... Det ser ut som om hennes skumpande bröst vore något förskräckligt obekvämt.
x)

Anonym sa...

lol eller hur? ouch!