torsdag 19 mars 2009

Om morbröder, pengar och fina namn

Idag var min morbror med på tv! På det dära frågesport-programmet på 2:an "Vem vet mest?". Det gick bra för honom! Han vann inte, men han var bland de 3 bästa så han ska vara med på tv imorgon också! En gång fick han han frågan "Vilket stjärntecken är man om man är född 26 Maj?". Då skrattade vi gott, för då fyller min mamma år! Så det visste han såklart!

Han är inte särskilt karismatisk, killen som vann idag var mycket charmigare. Plus att min morbror hade en lysande gul tröja på sig. Lars S heter han, om nån vill titta och heja imorn!

Idag har jag växlat in alla pengarna i min spargris på mitt konto! 422 kronor var det. Pengar är trevligt. Fast jag hittade ingenting att köpa. Jag provade 3 st kjolar som jag inte gillade och blev deprimerad istället!

Det ser ut som om Jonas Brothers nästa album kommer heta Lines, Vines and Trying Times.

"Lines are something that someone feeds you, vines are the things that get in the way, and trying times - well, thats obvious," explains Nick.

Jag tycker det var ganska klatschigt! Mycket snyggare än A little bit longer, deras förra.

Inga kommentarer: