måndag 2 mars 2009

"He's not a whore or anything I just think he's a pretty awesome guy"

Och vilket band har skaffat MySpace med så mycket som en låt upplagd och den fulaste profilen i universum eftersom vi har problem med mail-bekräftningssaken??

RÄTT!

Så fort vi lyckas lösa det problemet så kommer vi kunna fixa designen och bilder och allt sånt.

OCH, innan du fäller din dom, vill jag säga att vår mixare och vi inte verkar dra riktigt åt samma håll. (dessutom mixade vår kära Patrik den här låten lite geschvint på bara några timmar. Men han har verkligen något emot konstpauser och melodigitarrer!) Vi är alltså inte helt nöjda med mixningen, men det blev sent och vi ville ha skivan igår, eftersom vi inte kommer återse vårt högt älskade andra hem på två hela veckor, och därför hade behövt vänta ända till dess annars. Det låter lite skränigt och obalanserat, men inte så illa ändå.
Så, live with it!

Vår MySpace

Och vem lyckades gör vackra länkar och slipper därmed den traumatiserande upplevelsen att få dem förolämpade av Lisa?

Och bara för att det här är en underbar kille! som kommer lysa upp din dag!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Whoa! Ni ju låter asbra! Jätteproffsigt! *förvånad på ett bra sätt, inte ett 'jag trodde ni skulle låta dåligt'-sätt*

Jag vännade er på myspace haha!

Anonym sa...

WOW tack! :D

Anonym sa...

haha tack Johanna :) :)
hahaha den där pojken var väl bara så söt ;) hahaha

Anonym sa...

meeowww myspace!! coolt! New Days har 100 spelningar! coolt! vad bra ni är!

Och ahahhaah jag har sett den där killen! Han skrämmer mig lite, för han ser inte liten ut!

Anonym sa...

wohoow! Ni är jättebra!