torsdag 5 mars 2009

I can shoot a gun to kill my lunch. And I don't have to love or think too much.

Hello there!

Jag har studiestuga/lyssna på en tjej från någon juridikhögskola. Men jag glömde bort vart hon skulle prata om det, och jag hittade det inte när jag letade, så här sitter jag och nästan-skolkar. Det är väldigt tomt.

Igår färgade jag mitt hår, så nu är det prettypretty. Hår blir alltid så mjukt när man färgar det.

Idag är det torsdag. Om jag minns rätt betyder det att imorgon är det fredag. Jag är förtjust i de där fredagarna. Och vet ni vad mer det betyder? Lisa kommer hem!!

Det låter som om det spökar. Jag sitter precis brevid en dörr som leder ut till en lååång trappuppgång. Det låter som om folk sjunger där nere och det ekar och låter allmänt läskigt.

Tittade någon på popcirkus igår? Salem Al Fakir var med, han ska tydligen släppa ny skiva. Han hade klippt av sitt långa krulliga hår och normalt skulle jag aldrig gå med på något sånt, men han var jättesöt i kort hår.

Dagens låt: Weekend Wars - MGMT

1 kommentar:

Anonym sa...

jag är heemmmaaa!!

salem! kort hår! :O