söndag 22 mars 2009

Nick J is off the chain

Min mamma sa nyss att hon förstod att jag gillade Jonas Brothers, för det har jag i generna lite.

Haha. Det är så att vi har köpt ny bänk/hylla-sak i vardagsrummet och vi har kopplat in vinyl-spelaren i sterion. Och hon spelade Elvis Costello för mig. Vilket är en Nick Jonas idoler och inspirationer.

Det faktum att vi nu har en fungerande vinyl-spelare får mig att önska att jag hade Pretty. Odd. på vinyl. Det vore coolt!

Å andra sidan kan jag ploppa in mina tre Fall Out Boy skivor i cd-spelaren och må jättebra. Jag vet inte vad hälften av deras låtar handlar om, de är så fullproppade med metaforer som jag inte förstår.

På tal om metaforer så sa Johanna det här igår:

Barn är som omogen frukt. Ingen tycker om omogen frukt, men det blir ju gott sen.

Hahah. Vi tittade på Mio, min Mio. Visste ni att den inte var svensk? Det visste inte vi! Inte heller visste vi att det var Christan Bale som spelade Jum-Jum!

Nick J in his Elvis Costello shirt and old man!cap looking mightily attractive:

1 kommentar:

Anonym sa...

mjo, det med mio min mio märkte jag tyvärr när jag såg att den var dubbad :c