måndag 16 mars 2009

Snörvel i en gryta?

Hejsan! Jag leker tidig julafton och önskar mig bloggar i present!

Jag följer dessa följande bloggar:

Meefkids
Duuh? Behöver jag säga varför?

IBloggare
Peters blogg! Peter skriver om massa trevliga saker såsom melodifestivalen, konstig folkmusik och livet som en IB-elev. OCH den är på engelska!

palGLOW
4 vänner, föredetta IESKare. De berättar om vad som händer i deras liv och länkar till lustiga saker. VARNING för Jonasbrothersmissbruk.

SofiaRainstorm
Älskade syster. Emma (Jag vägrar Ä..!) skriver om Mando Diao och Sugarplum Fairy, kläder och IESK, filosofi och Gustaf som stryker byxor.

Popizo
Josefine i min klass! Hon skriver om sniglar i klister. :D

The View Are On Fire
The No.1 Unofficial Website of the View. En blogg om bandet The View helt enkelt.

Sugarplum Fairy
Min syster tipsade mig om denna blogg, mycket underhållande om bandet Sugarplum Fairy och deras äventyr på tour.

Så. Nu är det er tur. Var vänlig tipsa bloggar!

Önskedrömmar från Johanna

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag följer:
Meefkids
Vissa personers bilddagbok
Ibloggare
Maria Hedmans blogg, en tjej i paralellklassen som skriver mycket underhållande inlägg.
Lisas Livejournal
Maria P's blogg
Sabinas blogg
Matilda Karlssons blogg
Alices blogg
Emmas (som i Johannas systers) blogg
Samt "Den första", en kille som heter Olof och skriver om politik, filosofi, och allmänt smarta saker.
My Chem.'s blogg
Svart-Carls blogg
Iza Westerholms blogg

Jag upptäckte just att man inte kan länka vackert i kommentarer. Vill man ha någon länk får man be om det.

Anonym sa...

Nu ska jag vara lite kritisk här ^_^ Först, det är IBloggare. Ploj på IB och Bloggare. Jaaa, jag vet. En småsak. Och två, tack för det härliga beskrivningen, :) men jag skriver för det mesta om IB... jag hade bara en stor melodifestival-crazy moment XD Och det är väl inget fel med konstig folkmusik?

Aja, men bra beskrivning iaf! Kanske borde lägga till att det är på engelska... ^_^

Anonym sa...

Gud vad många bloggar du har, Agnes!

Hehe sorry för Ibloggare, Peter, typo bara, ska ändra det snarast!:P Och konstig folkmusik rockar loss!

Anonym sa...

lol ganska pointless att tipsa bloggar utan länk! Jag vill ha länkar om de är bra!