lördag 21 mars 2009

i never know if i am wishing or praying.

Idag har jag klänning på mig. Jag tröttnade på alla mina kläder.

Hey moon, please forget to fall down...

Jag har absolut ingenting att skriva. Jag vet inte varför jag klickade hit. Jag lyssnar på Panic at the Disco och känner mig mellow.

Gammal musik väcker gamla känslor.

Vet ni vad som gör mig glad när jag är ledsen? Pete Wentz.


Jag hatar att säga "don't ever change" för det är ett så konstigt uttryck. Självklart vill jag att man ska utvecklas och växa och allt sådant. Göra nya saker.

Jag längtar till sommaren.

If the clouds were playing a song, I'd play along, wouldn't you too?

Panic at the Disco jobbar på ny musik. Bra musik. Enligt Pete och min favvoperson Thomas Dutton.

I wish the world was a better place. I wish I could be a better person. Am I wishing or praying? Is the difference if you believe in God or not?

ily, pete wents.

Inga kommentarer: