måndag 2 november 2009

But I need you to consider what I ask of you.

God afton. Idag är det måndag och tillbaka till skolan. Tillbaka till verkligheten. Jag hatar verkligheten.

Jag ska tapetsera om mitt rum. Just nu är allting urplockat ur mitt rum, förutom sängen. Den står där i mitten och ser ensam och enslig ut. Snart ska jag sova i den. Jag var och tittade på tapeter idag. Jag föll för en tapet med ett mönster i svart sammet. Den är skitdyr, över 1000 kr för en rulle. Men vi får se! Jag ska bara ha en vägg med den.

Jag är väldigt förstjust i en skådespelerska som heter Katherine Moennig just nu. Hon är bl.a. med i The L Word. Jag tycker om den tv-serien, men hennes karaktär Shane är klart bäst. Hon har en slags androgyn skönhet som jag älskar.


Say Anything är på gång att släppa nytt och hela nya albumet finns på deras myspace. Jag diggar't. :)

1 kommentar:

Agnes sa...

YAY! uppdatering!

Och tapetsera om låter roligt! Och jobbigt!