tisdag 17 november 2009

Liars and lovers combine tonight, we're gonna make a scene

Good morning starshine, the world says hello! *Awkward pause*

Jag vet att jag har varit lite tyst. Jag har försökt blogga flera gånger den senaste tiden, det har jag verkligen. Men jag har haft lite svårt att hålla fast vid åsikter på senaste tiden, för att citera min frände
Agnes "...fall does psychological things to me".

Hösten är de akustiska, trallvänliga, myspysiga låtarnas tid. Jag är
lite fäst vid ett band som heter Mumford & Sons för tillfället.
Folk-indie, mycket uppskattat.

Visste ni att ca 1% av världens befolkning någon gång insjuknar i
schizofreni under sin livstid? Det är MYCKET. Endast en tredjedel
av dem tillfrisknar helt.

Jag har så mycket att dela med mig av till världen, men ack så lite
tid. Ehum.

Nåväl, adjö ni vackra.

(Girls is, in fact, a band consisting of guys)

3 kommentarer:

Agnes sa...

Största delen av mig intalar mig att jag tycker om mörker och att jag inte alls påverkas negativt av det.
Men det gör jag! Hahah.

Om man samlar hundra personer i ett rum så kommer en att drabbas av schizofreni! *agnes does the maths*
Så intressant. Jag ska studera schizofreni nästa år =)

Och plötsligt befinner jag mig på andra sidan av ett citat! Den citerade sidan! Rättvisa är på väg att skipas?

Det här blev mycket text! :D

Johanna sa...

Jag tyckte att det var dags att du citerades! För du säger trots allt mycket klokare saker än jag och ändå är det mina ord som av någon underlig anledning dyker upp inemellan citationstecken.

Agnes sa...

Jag tycker att du säger kloka saker, oftast. Ibland i alla fall :P