söndag 29 november 2009

While lying in your grave, you don’t want to be fisted

För ett tag sen tweetade Demi Lovato ”Happiness is a choice” och Gabe Saporta svarade med ”it's an illusion”

Är inte det samma sak? Om man kan kontrollera sina tankar och känslor så lurar man ju sig själv.

När jag behöver muntras upp brukar jag titta på Soimanticonformity's youtubevideor. Han gör koreograferade danser. Jag visade honom för Elin i fredags och vi fnissade och rodnade ett tag. Exempel:


Pinsamt roligt! Med tryck på pinsamt. Men det muntrar alltid upp mig!

4 kommentarer:

Agnes sa...

Öhm.
Vem är upphovsman till titeln?

Och det där var inte så pinsamt. Varför är det pinsamt? Missade jag någonting? :P

lisa sa...

Tommy Ratliff (killen som Adam lambert hångla upp at the amas)! Det verkar som om han skrev dålig poesi 2001, lol.

Some people are gross
Some people are twisted
While lying in your grave
You don’t want to be fisted

http://allpoetry.com/poem/4303

Heh, jag antar att vi bara är olika. :) jag får second hand embarrassment av att titta på hans dance moves~.

I like a good boob
But two are the best
More than that is strange
But, hey, it’s your chest

Agnes sa...

Äsch, värre saker har man väl sett. Han var ju ganska duktig till och med.

Och hahaha på Ratliffs poesi xD

lisa sa...

haha,ja, värre saker har man sett! För mig lyckas han vara sådär lagom pinsam så att jag tycker om det. Annars skulle jag inte utsätta mig själv för att titta!

Min favorit: Just a Pubic Hair
http://allpoetry.com/poem/4651