söndag 8 november 2009

hmmh...

Hej.

Jag skriver en uppsats. Vet ni vad jag inte tycker om? Instruktionsblad till uppsatser som avslutas med "Lycka Till!". Yeah right.

Vet ni vad jag mer inte tycker om? Leksaksaffärer! Det är jättespännande när man först går in, men sen så ser man alla leksaker med små knappar som säger "Tryck här!", "Push here and I'll talk!", "Tryck här för att höra mig skälla!" osv. För man kan aldrig låta bli att trycka. Och när man väl har tryckt efter några sekunders tvekande så inser man vilket misstag man gjort, ljudet är Alltid aphögt och man får panik då det är klurigt att förstå hur man stänger av ljudet igen. Det slutar oftast med att man smiter därifrån med en leksakshund som skäller efter en.

Igår köpte jag Kents nya skiva! Den har ett fint omslag och den innehåller elektropop. Jag tycker om elektropop.

Nu ska jag tillägna lite mer tid till min uppsats.

Hej då! (45 dagar kvar till julafton och 22 dagar kvar tills julkalendern börjar)

1 kommentar:

Agnes sa...

Hej, vi skrev inlägg nästan samtidigt. Vilket samanträffande 8)