fredag 27 november 2009

Dagens Billie Joe

Nog för att det är högeligen angenämt att umgås med Stalin, men jag kände ett behov av en liten paus.

Så jag tänkte: let's följa Lisas Dagens Hunk-trend, och bjuda på en hunk - trots att jag tänker motarbeta ordet hunk till den dag jag går hädan. Detta är också ett tillfälle att få åtminstone en av de mest förutsägbara ur vägen. Mina damer och herrar, Billie Joe!


Jag säger ju det, jag säger ju det! Killar BÖR använda kajal.

Jag har aldrig påstått att Billie är snygg. Han är inte snygg. (Även om han lyckades se lite perfekt ut på just den här bilden. Fast mesig också. Bäst att bjuda på en till.) Däremot är han het. Hans rockstjärnestatus gör honom het, i kombination med hans personlighet, hans talang, och hans röst.

Sedan bidrar ju naturligtvis tatueringar, tighta brallor, rufsigt hår och en mycket proportionsenlig kroppsbyggnad till ett till att skapa ett tilltalande helhetsintryck.

Detta konstaterande är resultatet av otaliga diskussioner mellan mig och min goda vän, tillika äkta halva, Matilda.

Jag är fortfarande mot ordet hunk. Jag är verkligen mot ordet hunk.

Ps. Bullar är ett säkert kort när det kommer till powerpoints. Gör alltid succé.

8 kommentarer:

Anonym sa...

ska vi titta på harry ikväll?!? sexan?!? klockan 7!?! :) smile

Pernilla the Meefkids sa...

från elin och vi andra små puffar

lisa sa...

hur ser bille joe ut utan kajal?

Agnes sa...

Harry? Jag vill inte titta på Harry, men jag vill träffa er. Sju låter bra.

Han ser ut som sig sälv... öhm. Jag skulle länkat till en bild om jag hade hittat en bild utan kajal.

lisa sa...

lovely :) kom till johannas pappa?

Agnes sa...

Okhej!

Matilda sa...

Billie Joe är... Det finns inga ord för hur han är, han bara ÄR. åååh! *suckar förälskat*

och JA killar SKA ha kajal! :)

Agnes sa...

WOHO :D

hahaha jaa, han är.