måndag 16 november 2009

I think you could save my life

Idag släppte Fall Out Boy sitt greatest hits album "Belivers never die" och i texthäften finns adressen till thefortysixthirtytwo.com som består av en bild på FOB gjord av namn på fans och MITT NAMN ÄR DÄR PÅ.


:'D

Det är till vänster om Joe (snubben längst åt vänster). Om du hittar Melissa Modelson mitt på hans bröst, och går två namn åt vänster så hittar du mig! (Ah, det här gör mig gladare än det förmodligen borde!)

Jag som inte ens äger skivan än! Jag önskar mig den i julklapp.

Dagens Hunk: PETE WENTZ
I KIND OF LOVE HIM AND HIS BAND A LOT.

4 kommentarer:

Agnes sa...

HUR HITTADE DU DITT NAMN?

Jag hittade det, med din vägbeskrivning.

lisa sa...

thihi de är i bokstavsordning från efternamn! Så det var inte så svårt! :D:D

Agnes sa...

Ahaaa.

Haha, varför blev jag nostalgisk och sitter här och lyssnar på FOB för fulla muggar? xD

Jag har kommit på att de är jäkligt ovanliga i det att deras bassist är frontman.

LISA :D sa...

:D:D:D:D

Det är jäkligt ovanligt, ja. Pete var sångare i några av hans tidigare band, men sen hittade han Patrick! Men Patrick är alldeles för blyg för att vara frontman. Och Pete är en attention whore. ♥