måndag 23 november 2009

Imma hurt you real good baby

Jag fick inte så mycket sömn igår natt! Men jag drömde om Johanna och hennes syster!

Klockan 2 inatt satt jag ock tittade på the AMA's. Det var inte särskilt roligt, men i slutet så uppträdde Adam Lambert med sin singel For Your Entertainment. Det var ett rättså speciellt framträdande.
Det här var mina tankar: Han låter förskräcklig! Woaah blowjob! Ramlade han eller var det med meningen?? Woooaah he just fingered that lady! HE KISSED TOMMY.

(Jag var lite orolig över hur dåligt han sjöng, men alla reaktioner som har postats har handlat om allt annat än hans sång, så jag antar att det inte spelar så stor roll. )

Och sen somnade jag och drömde att Johanna och syster Emma var på the ama's och såg allting live. Efter att jag sett Adams framträdande så åkte jag också dit! Och alla var kvar där i publiken, och det var jätteljusa lokaler och jag sa "SÅG NI ADAM?" och Emma sa "Ja, han sög!" och jag höll med om att han lät uselt men försökte ändå övertala henne om hur cool han är. Jag vet inte om jag lyckades.

Dagens låt: Adam Lambert - For Your Entertainment

Edit: Jag fick ett mail om copyright claim så nu är alla länkar borta från det här inlägget. woops.

2 kommentarer:

Agnes sa...

Han skulle passa bättre i porrbranchen, av detta framförande att döma.

SorrY :P

Men visst har han sin glammiga appeal och allt det där, men... no. Hahah. Fast jag tror på att han är en bättre musiker än vad han visade här, annars skulle han väl inte kunnat klara sig i Idol? Eller det kanske han inte heller gjorde tack vare sången?

lisa sa...

lol porrbranchen.

Faktum är att han är en alldeles otrolig sångare och han har en fantastisk röst. http://www.youtube.com/watch?v=mT2kZFV9VmU

Helt alvarligt är hans största appeal hans talang, vilket det där framförandet inte visade.