tisdag 3 november 2009

A cigarette pressed between her lips, but I'm staring at her tits

Har ni smakat den nya Marabou Vinter? Den är god! Med smak av ingefära, kanel, hasselnöt och sånna där små svarta saker som man stoppar i apelsiner (jag glömmer alltid namnet på dom!). Den smakar PEPPARKAKA. Mums.

Fortsättning på mitt förra inlägg: Det blir sammetstapeten! Först så var den ljusa tapeten jag skulle ha till slut, så jag och mamma åkte in till affären igen. Lyckligtvis passade en annan som var nästan exakt likadan! YAY. Det kommer bli skitsnyggt.

Men pga detta har jag inte hunnit med mycket av min dumma renässanskvinnan- uppsats. BLÄH. (och varför pluggar jag inte nu? För att det är Ugly Betty.)

Avslutande: MCFLY!

SPINDLAR.

2 kommentarer:

Elin sa...

YAY för tapeter!!! :D

Agnes sa...

Jag har smakat den! Den är jätterolig!