måndag 13 april 2009

do i hate life but love livin it, or do i love life and hate to live, or do i hate myself and want to die?

Haaaallåå. Jag har precis ätit upp sista godisbiten i mitt påskägg. Tragiskt, innit?

Låt oss prata lite mer om Twitter, för det roar mig.

John Mayer: Tip: When eating Peeps, bite the head off the first one and replace it in the package for 15 minutes so that the others may know their fate.

Det är så perfekt och underhållande för sånna där lustiga funderingar och idéer. (Fun fact: förut komplimenterade John Mayer Demi Lovato och hon blev alldeles starstruck och jättesöt).

Något som jag finner otroligt irriterande? @replies funktionen. Man förstår ju ingenting när man bara får svaret, och inte det originella tweetet!

Fråga: Någon som lyssnar på John Mayer? Han imponerar mig och han ska vara bra men jag har inte brytt mig om att lyssna på hans musik.

Nu ska jag titta på Hannah Montana! Bye!

1 kommentar:

Agnes sa...

Jag håller SÅ med om reply-saken!! Det är erhört irriterande!!

replies till Pete Wents dyker upp titt som tätt på My Chems twitter :P