måndag 27 april 2009

I know that it's a small world, but sometimes I can't find my way

Aw man. För ett tag sen tänkte jag skriva ett inlägg, men då höll Johanna redan på att skriva! Nånting i still med att hon hade laddat ner Google Chrome och då var våra taggar i ett taggmoln! Så snabbt som blixten laddade jag ner chrome, och visst har hon rätt! Pretteh! Men hon skrev aldrig färdigt det där inlägget.

Vi har på tok för många taggar, tycker jag. Finns det verkligen någon mening med att ha både "skolfoto" och "skolkatalog"? Kommer taggen "Pauline's ungdomsförening" användas nån mer gång? Vem bryr sig om taggar som "stege"?

På fredag ska vi se Hannah Montana the Movie! Fredag funkar för alla va? Astrid, Petra? Jag inser att vi faktiskt aldrig bestämde en speciell dag. (Jag inser också att jag har gått från "Jag skulle vilja se denna film, men det kommer nog inte hända..." till "AHH MÅSTE SE DEN PÅ PREMIÄREN! I LOVE YOU MILEY!". Ehhum...)

Den har en mansröst som körar med "someday -ah, someday -ah" som får mig att tänka på lejonkungen! Plus att den är toppengungig.

PATRICK STUMP FYLLER ÅR IDAG! :D:D
<3

4 kommentarer:

Astrid sa...

Jag överlämnar allt det här åt Petra eftersom det är hennes föräldrar som måste skjutsa hem i så fall :P

Johanna sa...

Heh, jag insåg att det var det enda jag ville säga och det var ju inget vidare blogginlägg, var det?

Vi kan rensa taggarna nån gång. Jag har också tänkt på att det finns en del onödiga.

Petra sa...

Ja men går den på engelska då? Och vilka tider går den(för lat för att kolla sf)

lisa sa...

Du, jag vet inte! Biljetterna har inte släppts till engelska än, så inte tiderna heller. Men den går på svenska vid 18.00, så jag antar att den senas föreställningen vid 21.00 är på engelska! Jag hoppas verkligen att den kommer på engelska!