måndag 6 april 2009

Girls who are boys who like boys to be girls

Nejmen hej!

Idag är det soligt och somrigt och jag sitter inne och har tråkigt. Om någon känner för att hitta på något somrigt med mig är jag på! Jag kan ta med saft?

Så jag har dragit på mig något av en förkylning på sista tiden, alldeles lagom till lovet. Yippie säger mitt sarkastista jag. Fuck off, säger mitt seriösa jag till mitt sarkastiska jag. Men... Jag försöker ju bara vara rolig, stammar mit sarkastiska jag. Det här är inte roligt, säger mitt seriösa jag. Sedan utbryter en massiv fajt om vem av de två som ska bli president över alla de små jagen.

Merlin igår! Jag måste säga att jag hoppades på att Uther skulle dö. Camelot skulle vara mycket bättre med Arthur som kung.

Jag har inget mer att säga egentligen. Här har ni Gustaf, varsågoda:

4 kommentarer:

Peter sa...

Jaa, Camelot skulle naturligtvis vara bättre utan Uther, men att han skulle dö?!? Det är väl mycket... Varför inte plågas långsamt eller typ throw him into the dungeons eller?

Johanna sa...

Nääe! Så elak är han inte! Han gör ju bara vad han tror är rätt!

Peter sa...

men whatever, så länge Arthur blir kung...

Pernilla the Meefkids sa...

Haha ellerhur! :D