onsdag 22 april 2009

She has the best of both worlds. Now, she has to pick just one.

Idag köpte min mamma en fin ny ljuslila mobil. Jag ska få hennes gamla. Thihi. Är jag den enda som har haft samma mobil jättelänge medan min familj uppgraderar? Och som får sin mammas gamla, att hennes gamla är bättre än min nuvarande. Aja, jag tror att jag får ny efter sommaren nån gång.

Jag borde lära mig att aldrig säga att jag ogillar någonting innan jag gett det en ärlig chans. Att jag aldrig lär mig? "Jag gillar Fall Out Boy men jag får huvudvärk av för mycket elgitarr" NOT! Jag älskar varenda en av deras låtar nu för tiden. "Jag gillar Miley Cyrus men inte hennes musik. Hon sjunger så gnälligt." Än en gång får jag äta mina ord, jag lyssnar på soundtracket till Hannah Montana the Movie och jag diggar det. Väldigt catchy och bra.

Det är 8 dagar kvar till Hannah Montana the Movie har premiar. Den 1:a Maj. Jag skulle ljuga om jag sa att jag inte längtar. Så resten av detta inlägg tillägnas Hannah Montana.

Trailern till filmen:



Inte så dåligt, va? Jag tycker den verkar himla mycket exklusivare än tv-serien.

Har du ingen aning om vem Hannah Montana är? Bara hört namnet i irriternade sammanhang och antagit att det är något man borde ogilla? Yeah, been there.

Tv-serien handlar om Miley Stewart, en helt vanlig tjej i skolan, som också råkar vara popstjärna under namnet Hannah Montana. Bara hennes familj och två bästa vänner vet om det. Det är ungefär allt du behöver veta, inte så avancerat.


Och att Miley är rättså söt?
Jag antar att det mesta av filmen kommer utspelas i lantlig miljö i Tennesee. Myspys. Jag väntar mig att filmen kommer vara lika underhållande som bloopersana, som jag fann mycket skojiga. Särskilt Jason Earles, som spelar Mileys storebror, i slutet med strutsen. "I'm willing to forgive you for that one, and that one, and that one, and that one, and that one." "I could just kiss you."

Så, om 8 dagar, vill ni följa med och se den? Elin och Petra och Astrid ska. Jag blev jätteglad då *minns tillbaka till den dagen*. (Men följ inte med om du inte vill, jag vill inte gå med nån som bara gnäller om hur töntigt det är. Plus att det är onödigt att lägga pengar på nått du inte kommer tycka om, heh.) Men jag längtar iaf.

Inga kommentarer: