måndag 13 april 2009

When we fall in love, we're just falling in love with ourselves

Hej hej!

Innan jag säger något annat måste jag bara säga att jag ÄLSKAR den nya headern (credit till Lisa)! Den äger! Alla som håller med räcker upp en hand?

Idag hade vi fyra picnik. Om ni är snälla kanske ni får se lite bilder, Elin fotade med sin mobbe. Vi lekte kurragömma och åt kladdkaka, det var gott. Jag skejtade dit och tillbaka, så mina ben är lite möra nu. Jag var sämst: jag kom 20 minuter för sent, hade inte med mig något fika och spillde cola tre gånger på filten. MEN jag hade våffligt hår, så det gjorde inget. Våffligt hår är trumf.

Alla som tittar på Merlin vet vad jag pratar om när jag säger: Åh nej sista avsnittet för säsongen! *gråtljud* *kom just på att det heter snyftningar*

Så. Imorgon är det slut på friheten. Tillbaka till fångenskapen aka skolan. Bleugh på det. Jag ligger efter i det mesta får jag för mig. Men inga sura miner, vi är ju trots allt där för att lära oss.

Min dator är urladdad och jag glömde sladden hos Mammi, så här får ni en random bild från en stationär jävel:

Why, hello there tiny Jake!

2 kommentarer:

Agnes sa...

*räcka upp handen entusiastiskt*

Elin sa...

*göra en handupräckning à la Hermione*