torsdag 2 april 2009

Winchesters still suck ass though

Svejsan!

Johanna(det är jag!!) på morgonen: Jag ska skriva på svenskakrönikan på studiestugan om jag orkar! Annars läser jag nog min bok.

Gissa vad jag gör? None of the above! Jag leker med myspace. Och lyssnar på musik! Kyle (à the View) har en Oasisperiod och slänger ur sig covers som en katt slänger ur sig hårbollar! Det är mysigt, trots att jag inte är ett jättefan av Oasis. Jag är mer inne på Blur när det kommer till britpop. Men det betyder inte att jag ogillar Oasis. Sådärja. Nu har vi rett ut det.

Jag och Elin slog vad om när min dator dör. Det ser ut som om jag vinner. Förvånande? Inte alls, men ändock en seger.

Just nu sitter jag och skrattar åt det här. (Ghoooostfacers..!)Troligtvis för att jag är nördig och lättroad. Nu börjar franskan snart, så vi hörs vänner!

1 kommentar:

Agnes sa...

Haha, vilket roligt inlägg :D Hårbollar!