måndag 20 april 2009

Sluta plonka! Jäkla... plonkare!!

Hej.


Jag skriver komparativ uppsats och blöder näsblod.

Faktum är att jag alldeles just avslutade uppsatsen. Den blev okej. Inte så djupgående dock.
Jag kände mig cool igår på biblioteket, då jag tillbringade en kvart bland historieböckerna och sedan lånade hem en hel trave tjocka böcker. Inte skönlitteratur som vanligt, utan historiaböcker. Haha.

Idag var det oskersterrepetition i flera timmar. Matilda var inte där så jag blev lite ensam i andrastämman. Särskilt som jag var den enda i min stämma som vågade spela tillräckligt starkt för att det skulle höras på en radie av en halvmeter. Faktum är att (ojsan, jag använde visst det uttrycket alldeles nyss, i ovanstående paragraf) jag knappt hörde en ton från de fem-sex andra i stämman. Nåväl, jag själv fick chansen att glänsa lite.

Jag hatar skolan just nu och jag vet inte om jag överlever dessa sju återstående veckor. BLÄ.

...äger inte parkbänkar en viss charm?

Some speak of the future
My love, she speaks softly
She knows there's no success like failure
And a failure is no success at all

1 kommentar:

Matilda sa...

haha naaaw Agnes du var säkert jätteduktig igår :)
du äger hjelt enkelt alla andra =)
muuuh! puss <3