måndag 20 april 2009

Ohh myy höhö

"Se den med svenskt eller engelskt tal"

YESSS. Hannah Monatan the Movie trailern går på tv nu för tiden. Jag är glad, för jag blev lite orolig att den vara skulle gå dubbad. Jag hatar dubbning. Den har premiär om 11 dagar! Första maj! Jippie!

Jag kom hem från Tyskland runt 12 igår natt. Det var supertrevligt där. Vi tittade på sevärdigheter och åt mat och det var soligt men blåsigt.

Hey, vet ni en till sak? Vi hade tänkt titta på 17 again på onsdag, men jag tror inte den går i Eskilstuna. Det känns riktigt tråkigt.

4 kommentarer:

Eloin sa...

Jaaa, jag såg också det :( (att den inte går i eskilstuna alltså)
Men Stockholm är kanske ett alternativ? Jag vill se!

lisa sa...

Haha, jag tycker inte den verkar så fantastisk så att jag vill åka till stockholm...

elioin sa...

Nä, kanske inte...men om man ändå vill till stockholm så kan man ju ta två flugor i en smäll! :P

lisa sa...

visstelivisst (men jag vill inte till stockholm)