lördag 4 april 2009

I'm scared of who I'll become if I don't figure out who I am




MOUSTACHETTE TRAILER #1 (HD) from MOUSTACHETTE MOVIE on Vimeo.

Jag vill se denna film väldigt mycket. "SHUDDUP!" Patrick Stump äger min värld. Om man kan säga så.

Idag har det varit underbart! Vädret! Solen! Värmen! Det är så man har trott att det är sommarlov istället för påsklov! Vi åt slagstaglass med Agnes slagstavänner. Det var mycket trevligt! Men jag hatar att vi alltid verkar så tråkiga och tysta.

Sen så nya avsnittet av Supernatural! Och skejting till och från Johanna. Wow, det va evigheter sen, det var ganska läskigt. Ny lyssnar jag på Guillemots och gläds över hur underbart allting är.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Ni var inte så tråkiga och tysta, det var trevligt, det är jag och Mariorna som alltid pratar väldigt mycket ;)

Agnes sa...

Det var jättemysigt och jag lovar att de inte tycker ni är tråkiga!